Forum portala Teretna-vozila.com - kamoni, njihovi vozači i prijevoz


26. Listopad 2014., 06:56:07 *
Dobrodošli, Gost. Molimo, prijavite se ili se registrirajte.
Jeste li propustili aktivacijsku email poruku?

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
 
   Forum   Pomoć Prijava Registracija  

 Str: [1] 2 3 ... 9   Dolje
  Ispis  
Autor Tema: Tahograf pitanja?  (Posjeta: 21942 )
0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.
MALI
Početnik

Offline Offline

Postova: 3


« : 05. Svibanj 2008., 22:58:24 »

Pozdrav.evo imam par pitanja koja mi nisu jasna pa ak netko moze odvojit minutu da mi objasni.
Na jednom starom starom MB kamionu imam tahograf koji ima mjesto za 2 listica al kolko sam skuzio ovaj drugi se nikad nije ni ispunjavao nego samo ovaj jedan.pa za kaj sluzi taj drugi(vjerojatno drugi vozac??) i da li se mora paziti koji ispunjavas.
druga stvar. kad se onaj kotavic okrene na cekic,kad na kvadrat a kad na krevet.Kad se vozi na kaj se okrene,
i jos jedno.
kad recimo idem iz jankomira do lukavca kaj da napisem na destinaciju.zagreb locco ili zagreb lukavec.i kad se pise oderdiste.cuo sam da se napise tek kad se stigne.
Novi sam pa nemojte zamjerit.
unaprijed hvala
Evidentirano
Forum portala Teretna-vozila.com - kamoni, njihovi vozači i prijevoz
« : 05. Svibanj 2008., 22:58:24 »

 Evidentirano
svicar
Vozač

Offline Offline

Lokacija: Luzern
Postova: 243


« Odgovor #1 : 06. Svibanj 2008., 00:13:36 »

Cekaj,imas kamion,vjerovatno i vozacku dozvolu C kategorije,ako je tako,onda je zalosno sto ova pitanja postavljas,moje misljenje  je tako ako imas C kategoriju ....Ove stvari znaju i oni koji su polagali u Loparama vozim
Evidentirano
Actros1841
Gost
« Odgovor #2 : 06. Svibanj 2008., 06:32:27 »

Svicar nažalost u autoškolama se o tahografima i listićima ( bar nekad tako bilo) malo govori. Čak i u Njemačkoj samo ono nužno, vremena upravljanja se uopće ne obrađuju.

Mali u mojem zadnjem putopisu imaš slike listića pa pogledaj malo....što se tiće ispunjavanja mjesta polazišta i odredišta....naravno da upisuješ polazište, a odredište tek onda kada vadiš listić, onda upisuješ ono mjesto gdje ga vadiš.....ako si vozio zagreb locco ....onda upisuješ Zagreb na početku i Zagreb na kraju ....locco nije pojam ( u putni radni list upisuješ relacije bar je tako bilo dok sam ja vozio hitnjaka npr. Đorđićeva-Rebro ...vrijeme polaka-vrijeme dolaska i prijeđene km .....

Prolistaj malo postove o tahografima smo već mnogo pisali i objašnjavali
Evidentirano
Motican
Početnik

Offline Offline

Dob: 36
Postova: 5



« Odgovor #3 : 10. Lipanj 2008., 19:51:10 »

Pozdrav, ovo mi je prvi post. Mene ne cudi pitanja o tahografu, jer ja naprimjer imam hrpu pitanja. Da bude jos zalosnije ja sam tri godine isao u srednju skolu za vozaca. I u te tri godine vidio sam jednom tehograf ne ispunjen i to 2-3 metra od mene. Skolu sam zavrsio s cvrstom 4, testove, prvu pomoc i voznju polozio iz prve. Iskreno receno mene nije sramota reci da imam s tim problema.

Npr.

Ja sam vozac 12 godina i do sad sam vozio kombi B kat., ali zbog posla sad vozim kombi C kat. (naravno s tahografom). Evo primjera kako ja ispunjam (pa mi molim vas recite u cemu grijesim). Ja svoju relaciju znam unaprijed pa pisem Ime i prezime, ispod stavljam mjesto polaska i dolaska (uvijek isto) XXXXX-Zagreb, na crtu odmah ispod dodajem Zagreb-XXXXX . Pa s lijeve strane datum polaska (isti dan se i vracam). Zatim registracija. Na donje tri crte upisujem u srednju start kilometraze, a na donju stavljam kilometrazu kad vadim tahograf i datum povratka.

Medjutim ja kad parkiram kombi u firmi (jedini sa vozac) taj kombi zna mirovati i po nekoliko dana. Pa me zanima kako da vodim evidenciju o odmoru. Ja to radim na nacin da izvadim i zakljucim (na nacin koji sam gore napiso) tahograf s puta kojeg sam se upravo vratio, stavim novi s imenom vozaca, bez relacije, datum stavljanja tahogrfa (zna tako biti i po 4-5 dana ne pomican) i napisem kilometrazu. Okrenem kotacic na krevet. Prije puta vadim taj isti tahograf i napisem datum, te kilometrazu na najdonju crtu. Naravno kilometraze s obje crte su identicne jer se vozilo nije ni palilo, a kamoli kretalo.

Molim da mi netko (tko tocno zna) napise u cemu grijesim i sta da ispravim. Jer sam do sada cuo i od strane policije vise verzija.

Hvala.

Pozdrav uredniku stranice, prva liga...
Evidentirano
Six
Vozač

Offline Offline

Postova: 1.344


« Odgovor #4 : 11. Lipanj 2008., 12:21:51 »



Ja sam vozac 12 godina i do sad sam vozio kombi B kat., ali zbog posla sad vozim kombi C kat. (naravno s tahografom). Evo primjera kako ja ispunjam (pa mi molim vas recite u cemu grijesim). Ja svoju relaciju znam unaprijed pa pisem Ime i prezime, ispod stavljam mjesto polaska i dolaska (uvijek isto) XXXXX-Zagreb, na crtu odmah ispod dodajem Zagreb-XXXXX . Pa s lijeve strane datum polaska (isti dan se i vracam). Zatim registracija. Na donje tri crte upisujem u srednju start kilometraze, a na donju stavljam kilometrazu kad vadim tahograf i datum povratka.


kod stavljanja nove trake upisujes puno ime i prezime..datum,registraciju vozila,i u srednju donju crtu stanje u kilometrima..odrediste ne upisujes bez obzira sto znas gdje ces zavrsit,niti datum..to radis tek kad listic zakljucujes..prilikom zakljucivanja upisujes stanje kilometara u gornju crtu,to odbijes od pocetnog stanja, i dobijes kilometrazu za taj dan..jos upises i mjesto i datum gdje zakljucujes listic..to je sve sto treba da znas kod ispunjavanja.s
sto se tice odgovora na ovaj drugi dio tu sad pocinje svasta..u biti ti to uradis ispravno..tu sad slijedi onaj dio tumacenja zakona..za takve stvari ti negdje mogu trazit potvrdu od firme da je auto bilo u stanju mirovanja bez obzira sto to kilometri pokazuju(to je slucaj u Madjarskoj).
Evidentirano
kamion-bus
Počasni član
Vozač
*
Offline Offline

Dob: 39
Lokacija: Zagreb
Postova: 465


« Odgovor #5 : 11. Lipanj 2008., 12:48:09 »

Pretpostavljam da te dane kad ne voziš, obavljaš neke druge poslove u firmi.
Najelegantnije rješenje je potvrda od firme, s potpisom odgovorne osobe i žigom, u kojoj se izjavljuje da od tog i tog datuma u toliko sati, do tog i tog datuma u toliko sati, nisi vozio već si obavljao neke druge poslove, tijekom radnog vremena od 8 do 15 sati primjerice. Teoretski, to vrijeme ti se ne računa kao višednevni odmor (npr. tjedni od 45 ili više sati), već kao niz "ostalih poslova" (koji odgovaraju simbolu čekića na tahografu) i "dnevnih odmora" (koji odgovaraju simbolu kreveta).

Tvoj slučaj nije možda jedinstven, ali nije ni tipičan za profesionalne vozače koje je zakonodavac imao na umu dok je pisao ta pravila. Zato ćeš i od policije čuti različita tumačenja. Ako voziš samo po HR ne vjerujem da će ti netko praviti probleme zbog toga.

Kad smo kod toga, slušao sam jučer Konvoj i opet se pričalo o tahografima i Madžarima ("Horvat problem"  Angry), koji imaju svoje tumačenje pravila. To tumačenje se razlikuje od AETR-a sve dok ne vide par šuškavih novčanica - onda je sve u redu. E sad, mogli bi prijevoznici preko svojih udruženja poslati službeno pismo u IRU i otkucati Madžare, no očito im je jednostavnije ovako izlaziti s njima na kraj, nego započinjati nekakav rat na Muri i Dravi...

Međutim, jedan bitan detalj nisu spomenuli u emisiji - da se evidencija jednog kalendarskog dana može zabilježiti i na dva listića. Jasno je da listić ne smije biti u tahografu dulje od 24 sata. Ako se danas započinje rad u 6:00, a sutra kasnije, npr. u 8:00, došlo bi do preklapanja zapisa kad bi se i radni dan i dnevni odmor bilježili na jedan listić. Međutim, ako se nakon završetka rada listić zakljući, pa se otvori novi koji se stavi u tahograf, pa se prebaci na "krevet" i ostavi do ujutro da zabilježi dnevni odmor, problema nema. Sutra u 8:00 taj se listić zaključi s istim mjestom polaska i dolaska te istom kilometražom, ali različitim datumima i otvara se novi listić za novi radni dan. Ako policija kasnije traži evidenciju za ta dva dana, dobiju je kristalno jasnu na tri listića!
To bi možda pojasnilo sliku vozačima koji su pitali: "Kaj se ja onda moram dignuti ujutro u 6:00 i promijeniti listić?" Nikako, jer bi time prekinuo kontinuitet dnevnog odmora, pa se ovaj ne bi računao do 8:00 već samo do 6:00. Razlog - promjena listića je "čekić - ostali poslovi". A ta dva sata nakon zamjene listića mogla bi se računati samo kao prvi interval novog dnevnog odmora...

Evidentirano
Six
Vozač

Offline Offline

Postova: 1.344


« Odgovor #6 : 11. Lipanj 2008., 13:13:03 »

najbolje da si uradis potvrdu da si bio na slobodnim danima i rijesena stvar..Madjari su bili toliko bezobrazni kod tahografa da su svima uterali strah u kosti..na pocetku je bilo katastrofa..tamo carina pregleda tahografe.samo izadje sa kuburom za pojasom i kaze ti toliko traka donesi..i onda drame pocinju..vozaci se pocinju preznojavat hoce lim im nesto nac sto nije ok..osobno sam bio vise puta kad su ljudi donosili novce da plate kazne..pocetna kazna je bilo 1600eura.i to u forintama hoce da se plati..ali i za njih je bilo rjesenja..u vecini slucajeva oni znaju neposteno tumacit sve to sa zakonom..tad uhvate nekog starijeg vozaca koji nema pojma ni sta smije i onda ga ogule..vrate se u sobu i smiju se kao konji doslovce..takvo preseravanje nisam vidio u svom zivotu..osjecao si se kao na streljani..ponizenja koja si tamo mogao dozivjet su ispod svih ljudskih normi..ali nadje se i za njih rjesenje..nesmem o tome da pisem..ali  palac gore palac gore..dugo vremena sam  doslovce sale radio na njihov racun.. palac gore palac gore
Evidentirano
kamion-bus
Počasni član
Vozač
*
Offline Offline

Dob: 39
Lokacija: Zagreb
Postova: 465


« Odgovor #7 : 11. Lipanj 2008., 13:42:52 »

Male tajne zanata, ha  blush?
Naravno, snalažljivost je i dan danas jedna od bitnijih osobina koje se traže od vozača u međunarodnoj špediciji  palac gore
Evidentirano
Six
Vozač

Offline Offline

Postova: 1.344


« Odgovor #8 : 11. Lipanj 2008., 14:01:35 »

ovo je doslovce genijalno..ali sutnja je zlato..znas i sam kak to ide..oni igraju prljavo..pa drugacije se ne moze..najprije moras upoznat neprijatelja da bi se lakse borio sa njim..

evo kako izgleda jedna potvrda koja vozaca opravdava u slucaju da nema uredne listice,ili da nije svaki dan mijenjao ..



neznam hocel se bas vidjet dobro ali eto..jos ovdje fali potpis i pecat od firme i to je to..naravno da je treba i ispunit podacima koje se traze.
Evidentirano
Motican
Početnik

Offline Offline

Dob: 36
Postova: 5



« Odgovor #9 : 11. Lipanj 2008., 16:50:52 »

Hvala, sad mi je puno jasnije.  icon_thumright Slusao sam i je jucer Konvoj i vidim da ljudi koji su duze od mene za volanom i voze po cijeloj Europi  vozim imaju problema s tim. Zakon izgleda tumaci kako tko hoce.

 

Sto se tice ove potvrde znam da AETR reugulation je za međunarodni promet, nisu mi još trazili potvrdu (do duse i ne zaustavljaju me cesto  funny)
« Zadnja izmjena: 11. Lipanj 2008., 16:59:00 Motican » Evidentirano
markec
Vozač

Offline Offline

Dob: 32
Lokacija: varaždin
Postova: 1.036



« Odgovor #10 : 11. Lipanj 2008., 21:37:38 »

i ja sam slušao konvoj jučer,nazvao je čovjek iz vrbovca koji ostavlja negdje u čk kamion...
i dubravka je zvala čovjeka iz tahografa,neznam ime gospodinu,ali taj primjer koji je kamion&bus naveo je i tahografovom priručniku.
kasnije na granici pričao sa kolegom iz belišča šta vozi,i kaže kako su dolje na tim granicama mađari katastrofa nabrojao je barcs-terzino polje,onda donji miholjac,i udvar-duboševica(six taj je tvoj)mislim prijelaz
ja na letenye-goričan uvijek dolazim sa 5 eur ili 20kn u putovnici,a ako je "horvat problem" da m,e ne zajebava onda dam još 5eur ili 50 kn,i nikad do sad problema,ali me smeta da mi banda meni i ostalim kolegama uzima pare koje teško zaradim,i onda se još za te pare dođu kupat u naše more...
Evidentirano
Six
Vozač

Offline Offline

Postova: 1.344


« Odgovor #11 : 11. Lipanj 2008., 21:41:02 »

ma ovi nisu htjeli jedno vrijeme nikako ni da pricaju o nekim novcima..inace su otimali uvijek.. palac dolje
Evidentirano
markec
Vozač

Offline Offline

Dob: 32
Lokacija: varaždin
Postova: 1.036



« Odgovor #12 : 11. Lipanj 2008., 21:44:29 »

ma ovi nisu htjeli jedno vrijeme nikako ni da pricaju o nekim novcima..inace su otimali uvijek.. palac dolje
čuo sam da je i dolje bila neka banda tih carinika koji su te velike kazne odonsno uplatnice napravili sa svojim kontom,pa je njima na račun sjela para,ali ih ulovili...eto tako čuo isto na granici
samo neznam na kojem to prijelazu
Evidentirano
Six
Vozač

Offline Offline

Postova: 1.344


« Odgovor #13 : 11. Lipanj 2008., 21:47:01 »

istu stvar sam i ja cuo..cak sam razgovarao sa jednim gazdom koji je plazio 1600 eura.kaze da je dobio neki list obican..da to i ne lici na neki racun ili tako nesto.ma kazem ljudi su cudni..
Evidentirano
markec
Vozač

Offline Offline

Dob: 32
Lokacija: varaždin
Postova: 1.036



« Odgovor #14 : 11. Lipanj 2008., 21:58:07 »

e da vrlo važno
uskoro za koji dan,kod nas počinje važiti zakon iz eu o dnevnom odmoru vozača i upravljanja vozilom.
tako da nema više aetr pravila pa ,eu pravila sad je sve isto palac gore
Evidentirano
 Str: [1] 2 3 ... 9   Gore
  Ispis  
 
Skoči na:  



Pokreće MySQL Pokreće PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valjani XHTML 1.0! Valjani CSS!


Google visited last this page 25. Listopad 2014., 04:44:48